LinneaLundkvist

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 25 december 2011 16:27

Hej på er! Är hos gudmor. De hämtade upp mig så åkte vi till Max hamburgare och käkade där blev jätte

mätt. Lite senare ska vi åka till Anna och Christian. Blir att äta mat där mysigt. Imorgon åker jag ocj Kajsa 

och shoppar lite kläder. Så ser dagen ut imorgon. Kommer inte på så mycket att skriva just nu. Hörs mer senare.


 


 

Av Linnea Lundkvist - 25 december 2011 14:14

Hej på er! Har nyss ätit lite lunch och nu lgger man i soffan och tar det lungt. Funderar på att vila lite. Är

rätt så trött så en liten lur tror jag det får bli. Kommer inte bli så mycket update ikväll eftersom jag ska

vara hos gudmor över natten. Så ett inlägg kommer det nog bara bli får se hur det blir. Hörs mer senare.


 

Av Linnea Lundkvist - 25 december 2011 11:37

Hej på er! Vaknade för en stund sen. Kollade min hotmail och en tjej ska fixa en header till mig gulligt av

henne. Idag blir det att fira lite jul hos gudmor. Så stannar kvar där över natten kommer bli mysigt.

Ska snart äta frukost ska bara vakna till lite, är ganska trött fortfarande. Vi gick och la oss sent igår.

Hörs mer senare.


 

Av Linnea Lundkvist - 25 december 2011 01:27

Hej på er! Har nyss druckit kaffe och ätit kakor, tände lite ljus också så det blev mer mysigare.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Är riktigt trött och imorgon blir det att fira jul hos gudmor har ännu

inte köpt en julklapp till de så det får bli imorgon innan jag går dit. Sov så sött allesammans.


 



Av Linnea Lundkvist - 25 december 2011 00:41

Hej på er! Är fortfarande vaken och kollar fortfarande på filmen med pappa. Tror den håller på ett bra tag

till så ska ta en kopp kaffe och lite kakor till filmen. Gick nyss och letade efter min mobil letade överallt i

köket men såklart så hade jag lagt den vid soffan så hade gått förbi den smart jag kan vara ibland.

Hoppas en kopp kaffe piggar upp mig lite grann så jag vet vad jag håller på med. Hörs mer senare.


 

Av Linnea Lundkvist - 25 december 2011 00:09

Hej på er! Nu är julafton över och då är det snart nyår. Tiden går otroligt fort kan man ju säga. Sitter och

kollar på en komedi film med pappa den verkar riktigt rolig, dock handlar den om julen så den är nog värd en

chans. Nu har den börjat så hörs mer senare.

love

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards