LinneaLundkvist

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 2 december 2011 19:07

Hej på er! Kom nyligen hem från Jimmy efter att ha varit där i några timmar, när vi kom hem till han så

gav jag han presenten och det var ett ljus i ett glas med änglar på. Senare blev det städning typ haha

vi är ju duktiga ibland. Sista timmen blev det fika med Hela hans familj förutom hans pappa, men det blir

fler gånger får jag hoppas det var riktigt trevligt, vi satt och prata hela tiden om allt typ. Hoppas du blev nöjd

med presenten! :) Nu ska jag göra mig iordning för fest hos mammas kompis som fyller år så det blir som en 

födelsedags fest. Får se om det blir mer inlägg ikväll beror på.  Annars får ni ha det så bra och ha en bra fredag!

/Love

IT

Av Linnea Lundkvist - 2 december 2011 10:55

Hej på er! Har IT lektion och slutar om en timma och fem minuter! Idag på rasten så var det jul marknad

hittade en lite present till Jimmy så får hoppa att han kommer gilla den + att han kommer få 100 kronor.

Säger dock inte vad det är för present ifall han läser. Kan inte blogga nu hörs när jag kommer hem.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards