LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 8 december 2011 19:41

Hej på er! Är på rondellen och sitter och pratar med Amanda vi har fikat och pratat, pratat sen vi kom

hit trevligt. Åker här ifrån klockan 8. Och nästa fredag får vi som var här på rondellen vara lediga lyx,

medans de som inte kom får vara i skolan och jobba!. Äntligen är det fredag imorgon slutar tolv

sen vet jag inte vad som händer över helgen det återstår och se. Men ska vara socialmot Amanda

så hörs senare om jag har modemet med mig till hemmet. Hörs då iallafall.

/Love

So

Av Linnea Lundkvist - 8 december 2011 13:38

Hej på er! Vi kom nyss in från en kall promenad. Har So nu och sen ska vi kolla på film eller ah nyheter då.

Har varit trött hela dagen somnade imorse på lektionen. Mn nu ska vi börja med so´n så hörs senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 8 december 2011 07:14

Godmorgon på er! Vaknade av att hunden väckte mig,. hon la sitt huvud på min mage och ville tydligen

att jag skulle vakna halv 6.. Men somnade om en liten stund. Ska snart dra till skolan ska bara göra mig klar.

Får se om jag får nåt internet med mig annars får det bli inlägg under skoldagarna. Ha en bra dag!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards