LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 5 december 2011 23:02

Hej på er! Sitter och tittar på " sex and the city" och efter det ska jag sova är riktigt trött har bara inte

orkat göra mig klar. Och imorgon är det tandläkarn som jag verkligen hatar..

Men ni får sova så sött bloggar mer imorgon.

/Love


 

Av Linnea Lundkvist - 5 december 2011 21:52

Hej på er! Är jätte trött så ska ta lite mer kaffe och en bulle sen ska jag nog gå och lägga mig. Imorgon

ska jag till tandläkaren halv tio så får sovmorgon till halv nio sköönt! Senare blir det att vara med Jennifer

och Jimmy får se vad vi hittar på. Men antar att det blir ett inlägg till så hörs senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 5 december 2011 18:38

Hej på er! Idag har det varit en riktigt trött seg och lååång dag i skolan känns som en minut gick segt så

hoppas det inte bara var jag som tyckte det. Har varit med Jimmy en stund och kom nyss hem 

och ska snart äta middag. Stackars pappa har ont i ryggen igen så han är ledig i några dagar tror jag.

Men ska se om mamma behöver lite hjälp med att duka så bloggar mer sen.

/Love


 

Av Linnea Lundkvist - 5 december 2011 10:09

Hej på er! Förlåt för en dålig update igår men orkade faktiskt inte blogga mer så gör det nu istället.

Bullarna vi bakade igår var jätte goda älskar ny bakade bullar det är det bästa man vet. 

Snart ska jag gå ner till Media och Handel eller nu faktiskt så måste gå!

Ni får ha en bra dag får se om jag bloggar på lunch rasten.

/Love  

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards