LinneaLundkvist

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 13 december 2011 22:38

Hej på er! Har läst lite bloggar eller ah två bloggar i en eller två timmar kul. Tänkte packa ner idrotts kläder så 

slipper jag stressa imorgon ifall att. Tänkte lägga ut min video som vi gjorde på Media & Handel kanske!

Får se hur det blir inte ikväll iallafall för nu ska jag lägga ner idrottskläderna sen ta en kopp kaffe och sen

väntar soffan på mig så får faktiskt höras imorgon. Godnatt sov så sött allesammans!

/Love you all.

Av Linnea Lundkvist - 13 december 2011 20:17

Hej på er! Nu är Media & Handel avklarad nu väntas jul lovet sen är det hotell och resturang tror jag eller

så var det mat och boende får se vilket det blir. Det har varit en seg dag, kollat på lucia alla var jätte duktiga

och sjöng bra också! Sitter i pyamas och kollar på tv och hör regnet och hur det blåser utomhus det verkar

vara storm! Idrott imorgon och då ska duktiga Fia vara med så blir att spela badminton med henne :)

Hörs nog imorgon eller om det blir ett inlägg innan jag går och lägger mig.

/Love


 

Av Linnea Lundkvist - 13 december 2011 08:50

Hej på er! Är i skolan och vi håller på och letar efter nyheter, har precis hittat ett från sverige och den andra

är utländskt. Klockan kvart över nio ska vi på lucia uppvisning sen har vi en lång rast slutar klockan tre

idag. Nu tror jag vi ska börja läsa upp våra nyheter så får höras senare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards