LinneaLundkvist

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 4 maj 2011 15:43

HejHej!!


Vaknade halv 7. Gick in i duschen fixade mig och åt frukost. Älskling ringde vid fem över 7 tiden. Idag har man pluggat hela dagen. Hade engelska till halv 10. Lunch vid 11 tiden. Sen tio i 12 började vår klass gå till busshållplatsen sen kom andra klassen. Vi skulle ju åka till Björnön och gå därifrån tillbaks till skolan. Gick med Sanna,Emma,Rebecka,Jonas,Danne. Fast man skulle gå två och två. Hahaha. Hade utveckligssamtal vid 2. Det gick inte så bra direkt. Idrottsläraren tror att jag inte kommer upp till ett VG. Men får vara mer aktiv. Så det var mycket klag i samtalet. Men det lönade sig tillslut. Pappa ska kanske hjälpa Ola idag med grejerna så hänger med ut. Ifall det blir så. Men nu ska jag käka. Bloggar mer sen. Ciao ♥



 

Av Linnea Lundkvist - 3 maj 2011 21:51

HejHej!!


Har nyss snackat med Dennis och älskling i skype. Fast nu väntar jag på att älskling ska ringa. Ska snart hoppa in i duschen. Imorgon är det utvecklingssamtal. Men nu ska jag dra. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 3 maj 2011 19:17

HejHej!!


Är hemma nu. Efter vi hade städat klart så kom pappa. Han skulle hjälpa Ola med grejer till tippen. Så vi hängde med in till stan. Vi hade inget val dom behövde tydligen vår hjälp. Vägen dit tog jag och älskling bilder. När vi kom hem till älskling igen så mös vi bara. Sen skulle jag dra hemmåt med pappa. Vi åkte och handla också. Köpte kakor med. Men nu ska vi käka. Lägger upp bilder på oss. Ciao ♥



   




Av Linnea Lundkvist - 3 maj 2011 15:20

HejHej!!



Är med älskling. Vaknade kvart i 7 imorse, försov mig! Hann iallafall blogga. Men dagen har gått bra. Första lektionen var träslöjd. Gör en ljusstake. Sen hade vi rast till 10. Sanna tog lite kort oxå. Men glömde sladden hemma så lägger in senare. Sen har dagen bara rusat fram. Vid halv 1 så hade vi elevensval. Idrott. Innebandy är det alltid. Sen slutade vi. Så nu är jag hos älskling. Vi har städat lite skit eftersom dom ska flytta. Så nu ska vi forsätta. Hare gött! Ciao ♥ 

Av Linnea Lundkvist - 3 maj 2011 06:58

HejHej!!


Har inte sovit så bra inatt. Vaknade kvart i 7! Har försovit mig. Så väntar på att mamma ska li klar. Men idag blir det att hänga med älskling hem. Men nu ska jag dra. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 21:16

HejHej!!



Nu har jag lyssnat på musik i 2 timmar. Och nyss snackat med älskling på facebook.

Har inga pengar kvar på mobilen! Så måste tanka på snart, eller snart? typ imorgon eller nåt. Men har ju sagt att jag ska lägga in bilder på älskling för några dar sen, det gör jag sen. För det blev ingen fotografering idag för tänkte lägga in bilderna samtidigt. Så det blir imorgon eller på onsdag. Vi får se. Men ska kika lite på tv nu och lägga mig sen tror jag. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 18:42

HejHej!!



Har fortfarande tråkigt! Finns inget att göra. Har bara kollat runt på Facebook och snackar med folk. Vardagar kan vara så tråkiga ibland. Men imorgon ska dagen bli räddad. Blir ju att vara med älskling hela dagen. Tror att från och med nästa eller näst nästa vecka så ska jag nog börja lägga in outfits och musik. Vi får se. Sen nu i veckan ska det nog bli frågestund. Vet inte vilken dag det blir väl på onsdag eller torsdag. Men nu ska jag dra. Hare gött! Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 17:09

HejHej!!


Har redigerat bilden i 2 och en halvtimma och äntligen så blev det lite bra.

Men nu börjar det bli tråkigt. Så ska inte redigera mer idag. Om jag inte har ännu tråkigt såklart. Men vill va med älskling! Hänger med han hem imorgon förresten.

Ska nog käka nåt är hungrig. Men bloggar lite senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards