LinneaLundkvist

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 14:43

HejHej!!


Tog bussen fem i 7 imorse, när man steg på så var det bara 3 personer på bussen. Så messade älskling men fick inget svar så trodde alla hade dött, smsade Jacob men han svarade inte heller. Men så visade det sig att Danne hade försovit sig. Men iallafall, när jag kom till skolan så var det typ tomt. Gick in till hon som jobbar på cafeterian och gav henne en femma för fick en gratis festis i fredags så hade jag bara 3 kronor så lovade jag att jag skulle komma med 2 kronor på måndag men hon sa att jag kunde ta med en femma istället så blir hon nöjd. Vi hade hemkunskap till tjugo över 11, vi bakade chokladmuffins och till lunch åt vi panbiff. Sen hade vi rast till tjugo i 12. Efter hade vi svenska sen idrott. Det gick bra på idrotten. Lite saker hände efteråt men det behöver man inte ta upp här. Men ska äta lite är hungrig så bloggar lite senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 06:43

HejHej!!


Har inte sovit bra alls inatt, vaknade till och från hela tiden. Men vi får se om jag orkar skoldagen idag. Vi slutar iallafall halv 2 så det är inte så dumt det. Men nu ska jag dra till bussen, den går 06.55 Så lika bra att gå nu. Men bloggar när jag har slutat. Ciao ♥     

Av Linnea Lundkvist - 22 maj 2011 21:50

HejHej!!


Pratar med älskling i telefon, och humöret är väll inte så bra. Efter bion så var mitt humör bra men sen efter ett tag så blev jag helt deppig och när Danne ringde så hörde han att jag lät nere. Fick tankar som jag själv inte visste var det var. Men ska stänga av datorn pallar inte sitta mer, bloggar mer imorgon bitti eller när jag slutar. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 22 maj 2011 20:16

HejHej!!


Vi kom nyss hem från bion, det var pirates of the caribbean den var skit bra. Förstår inte varför andra säger att den är tråkig? Men alla tycker olika, köpte cola & chips men inte åt Linnea upp det istället sparade jag det smart jag är hihi, men ska iallafall käka lite. Tror det är kassler och nåt mer, men bloggar lite senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 22 maj 2011 15:29

HejHej!!


Tror att jag ska börja lägga ut outfits, fast har ingen bra mobilkamera så vi får se när det blir av. Men det blev aldrig av att åka så Per och Daniel ( inte min Daniel ) var iväg och köpte fika så nu skulle Per åka o köpa festis eller vad det nu va. Så det blir fika istället. Än har inte älskling ringt men han hör nog av sig lite senare. Hoppas verkligen att filmen kommer vara bra ikväll. Vissa har sagt att den är dålig för Elisabeth och Orlando Bloom inte är med. Så besviken är man men får hålla tummarna på att den är bra. Men nu ska jag hjälpa Patrik med sin mobil så har inte tid att blogga så bloggar efter bion. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 22 maj 2011 14:18

HejHej!!


Kom nyss ut från duschen, och vi ska snart dra iväg och hitta på nånting och sen dra till bion, den börjar 6 tror jag. Men just nu lyssnar jag på musik och väntar på att älskling ska ringa. Sen blir det att åka iväg då. Så tror det blir mer bloggande ikväll efter bion. Jag måste säga att jag har konstig fantasi. Om jorden går under 2012 den 23 december så vet jag hur vi ska överleva, har två ideer. 1 Alla i hela världen ska blåsa tuggumin så hela jorden blir gummi så när den där metioren kommer förbi och nuddar jorden så nuddar den bara gummit och sen flyger den iväg igen. 2 alla skaffar luftballonger så man kan flyga så flyger man förbi allt och sen så överlever vi alla! Bra va?.Men annars så kan vi skaffa en kontroll så man kan pausa det så alla hinner gå på luftballongerna så vi flyger högt upp så vi inte blir träffade. Eller så klickar vi bara på paus och skaffar ett stort projekt.. Hmm en slangbella och sen pausa och när dom brinnande sakerna kommer så nuddar dom bara slangbellan och sen flyger dom ut i rymden igen och vi blir hjältar!! 

Men ah fantasi kan vara bra ibland. Men nu ska jag dra. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 22 maj 2011 12:35

HejHej!!


Vi kom nyss tillbaks från tippen, innan så var vi iväg och pantade flaskor vi fick 250 kronor. Sen var vi iväg och kastade trä och grillen som var trasig. Och nu sitter man här och lyssnar på musik o är inne på facebook. Snart så är det lunch, korv och potatismos tror jag det är. Har inte så mycket att skriva. Kan inte ni komma med lite förslag på vad som kan göra bloggen lite roligare att läsa. Kommentera gärna vad ni tycker/tänker om vad som blir lite roligare att läsa min blogg. Dock som jag vet så verkar ni inte gilla den eftersom ni aldrig kommenterar. Så snälla kommentera lite oftare, bloggar mer sen. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 22 maj 2011 11:24

HejHej!!


Vaknade vid 7 över att det var några som var vakna. Idag händer inte inte så mycket förutom att vi ska åka till tippen och slänga saker. Senare ikväll så blir det bio med hemmet som jag är på. Det blir pirates of the caribbean. Vill egentligen inte gå med dom, vill gå med Danne för han ville oxå se den. Men annars så kanske jag inte går ikväll och går med älskling i helgen kanske, vi får se hur det blir. Annars kan jag gå 2 gånger. Men ah.. Inget speciellt händer iallafall ska ta lite bilder men har inte sladd som man överför bilder med så får göra det på tisdag eller nåt tror jag. Men nu ska jag kolla lite på tv. Vädret är inte på topp idag det är ingen sol som sticker fram heller så. Men bloggar lite senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards