LinneaLundkvist

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 28 maj 2011 13:44

HejHej!!


Nu är vi tillbaks igen, vi har röjt i huset i 3 timmar. Hade skit ont i magen för att jag inte åt frukost.. Så va Pernilla så snäll och åkte och bredde mackor och gjorde kaffe till alla så det blev bättre. Sen var det bara att kasta saker som dom inte skulle ha kvar så det tog 3 timmar att röja allt. Blir kvar en natt till. Ikväll blir det filmkväll och mys med älskling, det blev ju aldrig nån film igår så det passar jätte bra ikväll ju! Men är helt slut i kroppen så ska bara ta det lugnt nu, kika lite när Danne spelar :) Så bloggar lite senare, ikväll blir det nog. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 28 maj 2011 10:04

HejHej!!


Igår kom man till älskling vid 5 tiden typ, vi mös lite grann. Sen var det mat det blev grillning, jätte god mat. Sen skulle vi ha filmkväll men jag o Danne gick ner till hans rum istället så skulle vi kolla på filmen lite senare men det blev aldrig av, det var den nya Narnia. Vi gick och la oss vid 11, fast det blev inte så mycket sömn. Men vaknade vid 8, och nu sitter vi här. Har inte ätit nåt fast jag är hungrig.. Men idag ska vi typ jobba tydligen vid deras gamla hus. Och jag har lite ont i huvet och Danne verkar ha det med stackarn. Men tog inte med mig sladden till mobilen för vi har inte tagit bilder så det blir någonannangng. Men nu har jag inte tid att blogga mer så bloggar mer senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 27 maj 2011 14:47

HejHej!!!


Ledsen för jätte dålig uppdatering men har verkligen inte orkat blogga. Skolan tar koll på mig, men orkar inte berätta dom dagar jag inte har bloggat så kan berätta gårdagens istället. Igår var min och Dannes klass på fridrottstävling, alla var jätte duktiga! Jag var med i alla grenar. Stöta kula, hoppa längdhopp, springa 60 meter + staffetten. Det gick ganska bra. Fick komplimanger av allihopa så det gjorde så jag verkligen orkade mycket mer så vill bara tacka alla för det! :) Danne fick inga medaljer men han var jätte duktig, han gjorde sitt bästa. Han får nog medaljer nästa år :) Men det värsta var att alla blev solbrända det var så varmt så glömde ta på mig solskyddkräm, jag blev solbränd på axlarna och ner till ryggen så det svider men det blir en fin färg hoppas jag!. Men det blir att sova hos Danne idag tills imorgon, för imorgon ska vi städa huset för det är Morsdag på söndag så vi slipper städa på söndag istället. Men nu är det fredag och jag ska packa i det jag ska ha med mig. Tar med mig sladden så man kan överföra bilder. Men bloggar nog innan jag åker, pappa och hans jobb ska göra nåt ikväll så hoppas han orkar för det är ju fredag och då är man lite trött eftersom man har jobbat hela veckan oså. Men nu ska jag packa så hörs snart igen! Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 24 maj 2011 15:09

HejHej!!


Är äntligen hemma från hemmet! Det har varit skit tråkigt. Men Idag har vi varit iväg och kollat på dansuppvisning, dom var bra på att dansa. Men imorgon hänger älskling med mig hem och stannar tills halv 9, så det blir kanske att dra till Hälla och kolla på en avslutningsklännig. Men nu ska jag dra till Jimmy har fett tråkigt. Men bloggar när jag kommer hem. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 24 maj 2011 06:35

HejHej!!


Vaknade för en halvtimme sen, åt frukost och ska snart göra mig iordning. Patrik och jag börjar dra till bussen 06.50 för den kommer 06.55 Om patrik kan skynda sig istället! Annars får man åka själv igen. Men idag är det vanliga lektioner förutom elevensval för vi ska på nån dansuppvisning så det blir ingen elevensval. Hörde med Dennis igår så sa han att det inte var någon idrott. Men nu ska jag dra och göra mig iordning, så bloggar när jag slutar tror jag. Om jag inte hänger med Jimmy men det beror på. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 21:59

HejHej!!



Kollade på a sound of thounder tror jag den hette. Inte så bra det handlade om framtiden typ, men iallafall kollar på 2012 just nu, för andra gången typ. Men ville kolla på nån fillm innan jag går och lägger mig. Älskling hänger inte med mig hem imorgon utan det blir på onsdag istället, för han har utvecklingssamtal och sen ska hans syrra på nått möte så då släpper hans mamma av han hemma hos mig så hämtar hon honom klockan halv 9 istället, kanske hinner vi dra till Hälla. Men Danne ringde mig för ungefär 2 timmar sen, efter så skulle han in i duschen så då satte jag på filmen så ringde han sen efter en liten stund. Men imorgon börjar första lektionen med träslöjd sen rast, svenska/matte tror jag och sen lunch och vi har en halvtimma på oss för vi ska kolla på några som dansar tror jag det var. Men ska kolla klart på filmen nu sen sova så bloggar imorgon bitti eller när jag kommer hem. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 18:41

HejHej!!


Har nyss kollat på Harry Potter, fett segt men hade tråkigt. Men har försökt fått tag i älskling med han har inte svarat på mina sms så hoppas han hör av sig snart. Men har inget annat för mig så ska väl börja städa rummet för imorgon åker man hem, och älskling kanske hänger med mig hem. Tyckte hans mamma sa att han kanske kunde göra det så hörde med pappa som kom idag och trodde att jag skulle åka hem idag men det var imorgon jag åker hem. Men iallafall så det gick bra för pappa tur, då kanske vi kan gå till Hälla och kika runt. Men nu ska jag städa rummet tror jag så bloggar lite senare ikväll. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards