LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 1 november 2011 20:48

Sitter och lyssnar på musik och ollar igenom min email hade fått ett mail av killen som fixar min header 

den var egentligen klar men får hoppas på att jag får en liten bild så jag kan tjuvkika hur den blir!

Har fortfarande ont i magen men börjar nog pigga upp mig men tror det blir att stanna hemma imorgon

ifall att bara. Men ska kolla på lite tv och sen fixa lite kvällsfika innan jag går och lägger mig.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 november 2011 15:25

Jag har suttit vid datorn och inte gjort något så nu tänker jag bädda ner mig i soffan och vila en stund för det 

behöver jag just nu! Vill ju inte vara sjuk hela lovet det är ju då man ska vara frisk, sjuk kan man

vara när skolan börjar igen ;) Nejdå men hörs sen när jag har blivit piggare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 november 2011 11:58

Men kul! När mamma gick till jobbet så fick jag sitta på toaletten hela tiden så nu är man sjuk! Så fick lov

och ringa Jennifer och säga att det inte gick och vara och har inte fått tag på Jimmy än så

det får bli en annan dag eventuellt torsdag och då får jag verkligen hoppas på att jag är frisk annars blir

jag verkligen sur! Så det blir att vila och försöka plugga lite till provet. Men får hoppas att jag blir frisk

snart iallafall! Hoppas ni är friska och glada än vad jag är!

Hörs sen när jag känner mig piggare!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 november 2011 08:50

Godmorgon alla söta läsare hoppas ni har sovit gott för det har jag iallafall. Idag blir et att vara med Jenniefer

och Jimmy tror jag om det inte blir ändringar som jag inte hoppas på bara!

Vet inte riktgit vad vi kommer göra men antar att det blir mycke bilder så det kommer det bli iallafall!

Ja snart ska jag gå och äta frukost sen göra mig iordning.

Lite senare blir det att baka med mamma hoppas jag hon pratade nånting om det så vi får se.

Men ha det bra och hoppas på en bra dag puss på er.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards