LinneaLundkvist

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 19 november 2011 23:55

Hej på er! Klockan är fem i tolv och filmen vi kollade på var inte "the escape" det var "knowing" har sätt den

så visste typ redan vad som skulle hända och allt. Men nu är både jag och moster trötta så vi ska faktiskt

gå och lägga oss så man orkar upp imorgon. Ni får sova så gott allesammans för det kommer nog jag göra.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 19 november 2011 21:41

Hej på er! Sitter och äter bullar och dricker kaffe med moster mysigt! Vi sitter och kollar på "the escape" 

vet inte om det är någon skräck film men det verkar mer som en thriller. Har ännu inte fått nåt mail

om headern så får se när jag kommer få den. Ska kolla klart filmen så uppdaterar när filmen är slut

så håll utkik!

/Love


 

Av Linnea Lundkvist - 19 november 2011 18:37

Hej på er! Har nyss ätit och sitter nu och kollar på tv, det är v.75 så kollar på det samtidigt som jag

sitter vid datorn. Är jätte mätt så får se om jag får i mig godis. Åker hem imorgon vid tolv tiden typ får se

om jag får skjuts eller så tar jag nog en promenad. Då får jag hoppas på att mina ben är bättre

haltar ju hela tiden och det gör så ont! Men nu ska jag kika lite mer på tv så mer inlägg kommer senare

håll utkik!

/Love


 

Av Linnea Lundkvist - 19 november 2011 17:35

Hej på er! Är hos moster nu och snart blir det att äta middag, det blir potatis och köttbullar med sås gott!

Senare blir det att kolla på "så mycket bättre" om det är ikväll kommer faktiskt inte ihåg om det är

på fredagar eller på lördagar så vi får se annars får det bli något annat. Ska kolla min mail om jag har fått

min header än! Är riktigt sur att jag inte har fått nåt svar än! Men ha en bra kväll.

Ett inlägg senare blir det!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 19 november 2011 15:13

Hej på er! Har varti och handlat med mina föräldrar för en timme sen, träffade på moster också som jag

ska till ikväll ska bli så kul det var ett bra tag jag var där sist! Tar med mig datorn så kommer uppdatera

då och då eftersom jag vill spendera lite tid med moster också!

Ha det så bra!


   

Av Linnea Lundkvist - 19 november 2011 12:09

Jo såhär kul!

   

När våran lärare pratade så ritade jag på en sån här lapp som står vem som har namnsdag och vilken dag det

är o det.

O ja.. Såhär kul kan man ju faktiskt ha.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards