LinneaLundkvist

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 26 november 2011 22:13

Ja här sitter en liten sliten tjej som har varit trött och frysit hela tiden! Eftersom jag somnade sent igår så 

kan det vara därför. Det blev Twilight som vi gick och kollade på, fanns ingen annan så det fick bli den helt

enkelt. Ska gå och lägga mig nu är riktigt riktigt trött. Snackade lite med mamma för nån timma sen

kände mig mycket bättre när jag fick prata ut mig så kommer sova sött inatt iallafall. Ni som undrar

så är mamma den bästa man kan prata ut med hon är min skydds ängel och det kommer hon

alltid att vara! Natti på er och sov så sött, uppdaterar mer imorgon när jag vaknar eller nått.

/Looove

Bio

Av Linnea Lundkvist - 26 november 2011 13:25

Hej på er! Kunde knappt sova inatt för det var is kallt så hämtade ett tjockt täcke och filt sen till slut somnade

jag! Vaknade klockan sju imorse och kollade om det verkligen var morgon och det var det men somnade om

och vaknade kvart i nio, tror jag har fått mammas väckar klocka i huvudet.. För hon lägger sig sent men

vaknar cirka sju halv åtta på morgonen haha tok fia hon är. Ne men nu ska jag fixa mig lite sen ska vi

dra på bio! Så uppdaterar när vi kommer tillbaks.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards