LinneaLundkvist

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 20 november 2011 22:02

Hej på er! Har nyss kollat klart på programet så ska nog fixa en macka sen ska jag gå och lägga mig.

Är jätte trött så det lättar nog med en macka och kaffe. I helgen blir det att vara på hemmet och då blir

det bio kanske! Men mer av det skriver jag nog på fredag kväll! 

Med det här inlägget säger jag godnatt till er!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 20 november 2011 21:29

Hej på er! Sitter och tittar på tv det är " Law & Order " som jag och mamma kollar på men mamma har

somnat så jag kollar själv. Snart tänkte jag koka lite te och äta en macka sen går jag nog och lägger mig.

Börjar klockan nio så det ska bli skönt med sovmorgon är jätte trött har varit det hela helgen.

Men snart är reklamen slut så bloggar mer senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 20 november 2011 19:33

Hej på er! Har nyss ätit middag samtidigt som jag kollade på tv. När jag var med Jimmy så blev jag

jätte hungrig så jag stack hem och åt godis nyttig som jag är! Och nu sitter jag här mätt och belåten

och kollar på en film. Ska kolla klart på filmen bloggar mer senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 20 november 2011 15:15

Hej på er! Är med Jimmy och vi lyssnar på musik, funderar på att dra hem snart men är inte riktigt säker 

vi får se. Såklart kittlade han mig så datorn hamnade på golvet! Han sitter och spelar på appen och jag sitter

och bloggar det är ju rätt smart, det smarta är att vi samtidigt är social mot varann när han håller på med

appen och jag med hans dator haha :D Ja men nu ska jag nog lura ut han en stund eller nåt så bloggar senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 20 november 2011 11:35

Hej på er! Hinner inte skriva så mycket för snartt kommer min skjuts så måste fort kolla så jag har packat ner

allt så jag inte glömmer något. Han är väl här om cirka 5-6 minuter så nu är det snabba ryck!

Bloggar nog när jag kommer hem eller så blir det lite senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 20 november 2011 09:51

Hej på er! Vaknade klockan halv nio och moster var redan vaken så vi gjorde frukost. Om två timmar åker 

jag hem och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra får se var dagen leder mig. Imorgon är det skola igen!

Börjar klockan nio och slutar 3 så imorgon kommer det vara en seg dag helt enkelt! Juste vi praktiserar ju

på fordon hela dagen! Haha det är lite kul dagen går fortare där! Men ska kolla lite på tv nu bloggar mer senare.

Ha en bra dag på er sötnosar.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards