LinneaLundkvist

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 21 november 2011 16:37

Hej på er! Förlåt för jag inte har bloggat men hann inte imorse! Ska på samtal snart så hinner faktiskt

inte blogga egentligen men tänkte uppdatera eftersom jag inte hann imorse!

Somnade ganska sent inatt så vaknade halv åtta och skulle förska hinna göra mig klar till åtta men

gick in i duschen och sen åt jag frukost så halv nio tog jag och min bror bussen och var i skolan cirka fem i nio

så hann rätt bra ändå! Men nu ska jag göra mig klar för sen ska vi åka så hör av mig senare!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards