LinneaLundkvist

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 17 november 2011 13:56

Hej på er! Vi har en tio minuters rast och då passade jag på att blogga lite. Vi har fått våra resultat och

jag blev lite besviken, kommer få ett G! Hade faktiskt velat ha ett VG! Men ah så är det och det går inte

att ändra på. Vi ska snart kolla på nyheter och prata lite sen slutar vi så då ska jag dra hem och käka sen

blir det att träffa Jimmy en stund. Men ska logga ut nu så bloggar när jag kommer hem. Ha det bra!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 17 november 2011 09:28

Hej på er! Vaknade imorse av en rejäl träningsvärk så när man skulle gå till bussen så haltade jag typ för 

att jag hade ont i benen och hela kroppen inte skönt! Sitter iallafall på lektion och skriver om praktiken

som vi hade måndags och tisdags. Kollade min hotmail men hade ännu inte fått något mail om min header

så får se när den kommer då. Det kommer vara en lååång dag idag för vi slutar tre. Men ska forsätta skriva

om praktiken så jag blir klar någongång. Ni får ha en bra dag så bloggar jag mer när jag kommer hem eller 

så blir det på lunch rasten får se hur det blir.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards