LinneaLundkvist

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 10 november 2011 15:46

Hej på er! Har nyss kommit hem från skolan, och ska snart börja plugga innan Jimmy ringer

men ska käka lite med min lillebror sen blir det plugg som gäller för imorgon smäller det!

På onsdag har vi en idrottsdag och börjar kvart i nio men inte alla, dom som inte åker buss som bor

nära skolan får skjuts! Men nu ska jag käka lite med min bror så hörs senare ikväll!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 10 november 2011 12:33

Hej på er! Har precis ätit lunch det var älg biff och nu sitter jag på café koppen och pratar lite med Fanny.

Vi slutar klockan tre och då blir det att plugga och sen blir det kanske att vara med Jimmy en liten stund

beror på när han ringer. Imorgon har jag omprov och får hoppas på att det går bra!

Ska snart ha SO, vi ska kolla på nyheter och prata lite om olika saker.

Imorse så var jag ich vägde mig och så som det ser ut nu så verkar min vikt gå upp så det är ju bra.

Men nu ska jag vara social med Fanny så bloggar sen kanske under lektionen om vi har dator då

annars får det bli när jag kommer hem. Ha det bra allihopa.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 10 november 2011 09:29

Hej på er! Sitter och har lektion nu och har skrivit om min praktik, skulle gå in på min mail och

kolla om jag hade fått nått men så går det så segt att logga in så när jag väl är inne så ser jag att

jag har fått ett mail men när jag klickar på det så kommer det inte upp så kan inte svara på ett mail 

så kommer det upp nått gult så står det att hotmail inte funkar typ så skulle vänta i några minuter.

Men ska forsätta att skriva om min praktik nu så bloggar mer senare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards