LinneaLundkvist

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 12 november 2011 14:04

Hej på er! Vaknade klockan tio i nio och kunde inte somna om så jag gick upp så var pappa uppe sen kom

mamma också så då var alla uppe förutom Rasmus då. Tittade på tv medans jag åt lite frukost.

Kom nyss ut ur duschen har packat lite kläder för ikväll blir det att sova hos gudmor tills imorgon

för imorgon är det farsdag så fika och lite mys blir det. Ska snart packa klart men gör det lite senare.

Kommer inte på nått mer att skriva så hör av mig senare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards