LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 4 november 2011 22:28

Imorgon kommer mitt hjärta hem och han kommer hem klockan tio på kvällen så det blir inte att ses 

imorgon och på söndag ska jag plugga hela dagen så får se om det får bli till nästa helg. Sitter och

lyssnar på musik och har tråkigt, huvudvärk har man också! Fan vad trött man kommer vara på måndag 

undrar om man orkar första skoldagen i november då? Det återstår och se hur det blir. 

Men ska kika lite på tv så något inlägg senare vet jag inte om det blir men vi får se.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 4 november 2011 18:33

Sitter och lyssnar på musik och spelar alfapet tror ni man har roligt eller? Svar neej.

Det blir tacos till middag ikväll sen blir det att titta på idol och dricka läsk och käka godis mums!

Tror jag håller på och bli sjuk är seg och trött och förkyld! Så ska nog dricka en kopp te innan jag går

och lägger mig så blir jag nog piggare imorgon.

Men ska forsätta min motståndare är rätt seg så får mobba lite.. Fast egentligen är det ju jag

som är dålig så hahaha.

Ha en bra kväll alla söta! Så bloggar lite sent ikväll.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 4 november 2011 14:50

Hej på er! Har varit med mamma och Rasmus och handlat lite, egentligen skulle jag träffa Jennifer men 

vi skulle åka tidigt så det blev inget av så imorgon skulle vi ses så bilderna får ni imorgon.

Är helt slut nu ska ska titta klart på lyxfällan sen ska jag nog vila lite grann. 

Idag är det ju sista höstlovs vrckan sen börjar ju skolan nu på måndag så ikväll blir det plugg igen.

Men nu börjar nog programmet så hörs senare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards