LinneaLundkvist

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 6 november 2011 23:00

Hej på er! Jag och Rasmus kollade först på vampyrsuger efter den var det piranha men sen kom mamma och

skulle se law and order istället men medans det var reklam så satte dom på piranha den är fett 

äcklig! Sen var det nån mer serie som mamma brukar se så vi kollade på den efter law and ordser var 

slut. Har inte pluggat alls för det blev film istället så måste plugga imorgon när jag kommer hem!

Men nu ska jag kika lite mer på tv sen blir det sova så ni får sova så gott allesammans!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 6 november 2011 17:47

Hej på er alla söta! Är med Jimmy och vi har chillat hela dagen kollat på film och snart ska jag gå 

hem för det blir familjemiddag. Imorgon börjar skolan igen och ikväll ska jag plugga för har åtta

dagar på mig till provet så det blir nog samma resultat som förra reslutatet på det.

Men nu ska jag börja dra mig hemmåt så inlägg blir det när jag går och lägger mig.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 6 november 2011 11:21

Godmogon, vaknade för en timme sen och gick upp och åt frukost nu ligger jag och tittar på tv och

kollar runt lite. Idag blir det familjemiddag min bror kommer hit så ska snart göra mig iordning och börja

dra till Jimmy så det inte blir så sent när jag kommer hem.

Och min älskling är äntligen hemma så nu slipper jag sakna honom hela tiden när han äntligen är hemma!

Fast saknar honom ändå!

Men ska kolla klart på mitt program sen gör jag mig iordning så bloggar mer senare om jag har tid.

/Love


Av Linnea Lundkvist - 6 november 2011 00:03

Klockan är tre minuter över tolv och jag ska gå och lägga mig. Mitt hjärta har kommit hem 

från Halmstad. Imorgon blir det att träffa Jimmy sen blir det att plugga hela kvällen för

jag har prov på fredag. Men nu ska jag gå in och göra mig klar för sängen så sov så sött 

sötnosar!

/Love

  Den här bilden är helt underbar.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards