LinneaLundkvist

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 25 november 2011 22:20

Hej på er! Var med Karrar och Christopher på hockey och vik vann mycket klapp och allt var bra tills

en jävla full man började flirta med mig och kalla Karrar för fula saker! Sen när vi skulle dra tillbaka till hemmet

så tog han tag på min arm skit hårt och jag fick panik och sa åt honom att släppa mig.

Mycket kan hända på hockey matcher. Ne men nu ska jag ta en skön nattlur och se när jag vaknar imorgon!

Godnatt på er!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 25 november 2011 16:36

Hej på er! Satt och kollade lite på nyheter och då sa de att en storm är på väg till sverige, eftersom det har

blåst ganska hårda vindar så börjar man ju tro att det är en storm på väg!

Klockan sju blir det hockey med Karrar och hemmet så missar idol.

Brukar ni följa idol? :)

Av Linnea Lundkvist - 25 november 2011 14:39

Hej på er! Sista timmen i skolan var det film och vi såg på "hoppet" såg inte så mycket för halva filmen så 

ringde någon med dolt nummer så fick aldrig veta vem det var eller nåt. När vi hade slutat tog jag och Patrik

bussen till hemmet. Och nu är det bara slapp framför tv:n. Förlåt för dålig uppdatering idag! Har inte så mycket

batteri kvar på datorn så den kommer dö när som helst så måste faktiskt logga ut nu.

Ni får ha en bra kväll!

/love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards