LinneaLundkvist

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 7 november 2011 22:51

Hej på er! Jag och min lillebror kollar på mission impossible han sa att han skulle sätta på en skräckis

men det blev den filmen istället. Ska snart gå och sova, tog en kopp kaffe innan så jag kunde vara pigg

tills filmen är slut. Men nu börjar energin gå bort från min kropp igen så det är nog dags att sova.

Blir att sova i soffan inatt som jag har gjort dom andra nätterna med.. Bara för min bror är sjuk bra på 

att skrämma mig med skräckisar eller så är det jag själv som gör det. Så en liten fegis är ju jag det.

Men nu ska vi se klart filmen så säger godnatt för det blir inget mer bloggande ikväll tror jag inte....

Natti sov så sött allesammans!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 7 november 2011 20:36

Hej förlåt för en ur usel uppdatering men hann inte blogga imorse sen hade vi praktik på 

fordon hela dagen så glömde ju datorn i klassrummet där väskan var.

Ja dagen idag var ju sådär både jobbig och ledsamt så orkar inte skriva om det. När jag o fanny skulle 

a bussen hem så missade vi ju såklart den för hon var så seg på att byta om så stressade ihjäl henne 

för att vi skulle hinna med första bussen men såklart så åker den precis när vi sprang till den.

När jag kom hem så käkade jag nått sen drog jag till en polare och kom hem vid tjugo över sju.

Men nu har Rasmus satt på en film så nu blir det att kolla på film och plugga så hörs sen.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards