LinneaLundkvist

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 3 november 2011 22:51

Är skit trött men måste plugga till provet nästa vecka! Ja som alla vet så har jag ju minne som en 

guldfisk! Säger en del i klassen också, såklart så har de ju rätt... Så nu är det inget mer guldfisk för nu ska

lilla jag plugga som en häst så jag minns allt och inte glömmer. Och förlåt Fia men skriver om dig

imorgon för nu gäller plugget!

Ska börja sätta igång med plugget nu så blir inget mer inlägg ikväll så det får bli mer inlägg imorgon.

Och imorgon så kommer Jennifer förbi för vi ska överföra bilderna som vi tog idag!

Men sov så sött sötnosar för nu kommer jag ha en hjärna som kommer ihåg, så guldfisk hjärnan är

borta för länge sen tror jag!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 3 november 2011 19:16

Idag har det nog varit världens roligaste dag!! Jag Jimmy och Jennifer gick till stan på vägen dit så hejade 

jag och Jennifer på alla som gick/cyklade förbi vi dog typ hela vägen av skratt för det var så kul!

Och Jimmy skämdes så han bara "snälla sluta" haha vi dog typ! Tack för dagen gumman och Jimmy, idag var det

nog vår roligaste dag någonsin! Måste göras om nångång haha.

Nu blir det att titta på tv och bara ta det lungt. Bilder på dagen kommer ikväll/imorgon för vi orkade inte 

dra hem till mig det blev så sent. Kommer nog sova skönt inatt för har fått lite friskluft och motion så

träningsvärk kommer det bli!

Men nu ska jag kolla min mail och titta på tv så mer inlägg blir det innan jag går och lägger mig.

Glömm inte att ni kan maila mig: linnealundkvist1995@hotmail.com

/Love

Av Linnea Lundkvist - 3 november 2011 15:47

Hej på er, är med Jennifer och Jimmy och vi har strosat runt halva bjurhovda och nu sitter vi inne och

lyssnar på musik. Vi har suttit och snackat lite skit som vi alltid gör.

Har pratat med Jennifer om den tanken ja kom på igår och ja vi får se hur de blir med den förmodligen

blir det nått med den.

Bilder kommer senare ikväll för vi har inte hunnit att ta bilder men det ska vi göra.

Och jag hittar inte usb sladden till min mobil så bilder kommer nog efter höstlovet eller nått.

Men ska vara social mot Jennifer och Jimmy så blir ett inlägg senare ikväll.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 3 november 2011 08:52

Godmorgon! Vaknade klockan sju imose fast sen somnade jag om och vaknade av att mamma skulle åka till

jobbet. Har inte riktigt vaknat än men ska gå och kolla på tv tror jag.

Senare blir det att ringa Jennifer så får vi se vad det blir.

Ska gå och kika på tv nu så bloggar mer senare när jag har vaknat till.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards