LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 5 november 2011 20:13

Hej på er! Har nog glömt att berätta för er att jag ska få tandställning nu i januari och är verkligen glad 

att få fina tänder senare! Hatar verkligen mina tänder ser så ful ut när jag ler och allt..

Har suttit och pratat med mamma ett tag om skolan och lite andra saker. 

Det känns som att det är söndag och inte lördag! Skönt att skolan börjar? Nee men då får man

någonting gjort iallafall än att bara sitta och inte göra någonting.

Vi var ut till kyrkogården också för att tända ljus, det var rätt så länge sen vi var där 

så passade på att ta lite bilder för det var en massvis med ljus. 


       

Av Linnea Lundkvist - 5 november 2011 17:09

Hej på er alla söta! Har varit med Jennifer för cirka en timme sen, mötte upp henne på konsum och 

vi började dra hem till mig satt och prata lite. Sen gick vi ner till konsum igen för hon skulle köpa 

cider men det fanns inte där så vi gick till skiljebo så fanns det inget där heller så hon strunta 

i det så hon köpte choklad. När vi kom ut från affären så skulle vi båda dra hem så nu

sitter jag här och bloggar. Förresten vi överförde bilderna på min dator så bilderna kommer nu.

Titta och njut!


                             

Av Linnea Lundkvist - 5 november 2011 12:57

Godmorgon idag är det lördag och jag har inte ens gjort mig iordning.. Så nu ska jag hoppa in

i duschen sen vänta på att Jennifer ska komma hon kommer klockan två så bäst att göra sig iordning.

Bloggar senare ikväll eller tidigare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards