LinneaLundkvist

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 november 2011 21:47

(bild från google)  


Ja vart tog snön vägen? Nu när vi har haft en varm och skön sommar så vill vi ju såklart ha snö till julen!

Det är det som är mysigt, se träden med en massa snö på och bara glittrar när solen går upp efter natten.

Älskar verkligen det, tycker det är mysigt, det ska ju vara en jul med snö annars är det ju inte så kul.

Nu ska jag nog lägga mig så får vi se om jag somnar.

Hur tycker ni det ska se ut till julen? :)




Av Linnea Lundkvist - 24 november 2011 20:07

Hej på er! Idag har min dag..... Varit seg som tusan! Vi kollade på nyheter och pratade om allt typ!

Och nu har jag precis bäddat klart sängen och packat upp mina kläder och allt.

Imorgon är det äntligen fredag och vi slutar tolv! Ska bli så skönt att det äntligen är helg.

Sitter och pratar lite med Sanna och försöker leta efter ett nummer som ringde till hennes mobil som hade 

okänt nummer så letar överallt på google, hitta.se, eniro men inget!

Ska forsätta leta sen får vi nog ge upp!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 24 november 2011 14:04

Hej på er! Just nu har vi rast i tio minuter men egentligen har vi börjat men läraren ska hämta saker sen 

ska vi kolla på nyheter så medans hon hämtade maskinen så bloggade jag lite grann.

Hinner inte skriva så mycket men ni får en bild på mig när vi praktiserar på fordon och industri.


 

Av Linnea Lundkvist - 24 november 2011 09:11

Hej på er! Har lektion och vksriver klart om min praktik som äntligen är klar ska bara lägga in bilderna sen är 

den klar! Kanske kommer bilderna upp här får se hur det blir med det! Och på måndag är det äntligen

media & handel. Slutar tre idag och åker till hemmet också! Kommer bli super tråkigt men får se om det

blir bio till helgen kanske var ganska länge sen jag gick på bio. Men nu ska jag fixa bilderna så uppdaterar mer sen!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards