LinneaLundkvist

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 2 november 2011 23:36

Har nyss kollat på Blood proof eller vad det nu heter och det var ju sista säsongen som det alltid är,

när man ser någon bra serie så ska dom sluta att göra mer avsnitt och det tröttnar man verkligen på!

Klockan är snart tjugo i tolv så ska faktiskt gå och göra mig iordning och sova!

Natti på er!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 2 november 2011 21:45

Kollar på Greys anatomy med mamma och det är riktigt spännande! Efter det så vet jag inte vad som händer

tror det får bli att kolla på tv lite mer sen går jag nog och lägger mig.

Imorgon blir det att ringa Jennifer och se om vi kan ses.

Men ska kolla klart på serien nu så ett inlägg innan jag går och lägger mig blir det nog.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 2 november 2011 19:31

Äntligen är huvudvärken bättre så nu slipper man iallafall ha ont i huvudet mera! Funderar på att sätta på

en film för det verkar inte vara några bra program på tv ikväll får se hur det blir med det.

Har nyligen ätit middag och nu ska jag bara slappa framför datorn och lyssna på musik.

Det blev inget handlande så det blir väl i helgen eller nått. 

Men bloggar senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 2 november 2011 16:58

Hej på er alla, är med Jimmy och Rebecka och vi har nyss tjockat i oss en massa kakor så nu sitter vi och chillar med musikoch jimmy spelar lite battlefield 3. Och snart ska jag börja gå hem för ska följa med och handla med mina föräldrar.Skulle egentligen vara hemma vid halv fem men tror klockan är mer än halv fem. Undrar om mamma fortfarande vilar detåterstår och se när jag kommer hem. Har världens huvudvärk för jag och Rebecka tog cykeln när vi skulle köpa kakorna. Tror dock för att det var kallt ute och att det blåste motvind så. Men nu ska jag dra för jag ska hem så tror det blir ettinlägg senare ikväll./Love

Av Linnea Lundkvist - 2 november 2011 11:49

Godmorgon alla söta läsare! När jag kollade på tv så kom jag på en otroligt bra ide så jag messade 

Jennifer och ska förklara mer för henne imorgon men mer av det får ni veta imorgon!

Är myckte bättre idag men tror jag stannar hemma och tar det lungt vi får se.

Ska iallafall hänga med och handla kan vara bra att få komma ut och få frisk luft!

Ska hoppa in i duschen och göra mig iordning så man känner sig fräsch senare blir det nog tv och

dricka en varm kopp te för börjar bli lite förkyld.

Ha en bra dag bloggar mer sen.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards