LinneaLundkvist

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Linnea Lundkvist - 27 november 2011 22:07

Hej på er! Ja mina tankar surrar i huvudet så vet inte riktigt vad jag tänker så sömnen inatt lär väll inte bli 

så bra. Bakade pepparkakor innan men det blev inte så många. Har hört att det snöar ute också så lite

snö till jul blir det nog. Men vet inte om det kommer bli så mycket bloggande för har mycket att tänka på

som jag egentligen inte behöver men det är inte så enkelt. Men ni får sova så sött så bloggar jag nog imorgon.

/Linnéa

Av Linnea Lundkvist - 27 november 2011 16:30

Hej på er! Förlåt för en dålig uppdatering idag! Har faktiskt försökt att göra en header på microsoft Word

men det går inte att lägga till den som bild här på bloggen så hela dagen har jag hållt på med det

därför har det varit en dålig update. Snart blir det att baka peppakakor men vi måste hitta formerna

så får se hur det blir och om det blir nåt bak alls. Utomhus är det storm och en väldigt kraftig också!

Ska forsätta att försöka med headern så bloggar mer senare.

/Linnéa


 

Av Linnea Lundkvist - 27 november 2011 11:42

Godmorgon på er! Idag är det första advent och vaknade tidigt vaknade redan halv 6 och halv sju somnade

om och vaknade halv nio och då låg jag kvar sen vid halv tio gick jag upp. Då blev det en gemensam frukost

tillsammans med alla andra och ett tänd ljus. Idag är det ju jul marknaden men vet inte om det blir att dra dit.

Vill kolla på lite saker. Men får se vad dagen leder, vi ska baka pepparkakor och lite lussebullar så det blir mys!

Ska faktiskt logga ut nu och städa mitt rum tänkte jag känner att jag behöver det kläder överallt och sängen

obäddad så har lite att göra under tiden iallafall.

Ni får ha en bra första advent.

/Linnéa

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards